sâmbătă, 25 octombrie 2014

Crearea unui blog pe WWW.BLOGGER.COM

Pentru a crea un blog pe Blogspot, trebuie parcurși următorii pași:

  • În bara de adrese a browser-ului preferat scrim: www.blogger.com
  • În pagina de logare trebuie să ne logăm cu contul google (de exemplu cu contul din GMAIL)

  • În următoarea pagină după logare noi putem să alegem limba de afișare a paginii de administrare a blogului și ce profil să folosim (profil Google+ sau profil Blogger).

Eu de exemplu am ales Profil Blogger.


Am ales ce nume să fie afișat atunci cînd voi posta articolele. După aceasta am facut clic pe butonul Continuați la Blogger.


După apăsarea butonului Continuați la Blogger noi am trecut în Tabloul de bord.
  • Pentru a crea un blog nou facem clic pe butonul Blog nou.



  • În formularul de mai jos trebuie de completat următoarele cîmpuri:
    • Titlu - în acest cîmp scrim tema blogului nostru pe care îl vom crea acuma
    • Adresă - ăn acest cîmp scrim adresa blogului nostru, adică prima parte a adresei
      ( ____________.blogspot.com), de exemplu stahovt.blogspot.com. În adresa blogului nu putem folosi spații, linie de subliniere etc.
    • Șablon - alegem design-ul blogului, felul cum va îl vor vedea vizitatorii.
______________________________________________________----


  • După apăsarea butonului Creați un blog automat trecem în partea administrativă a lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu