Pentru a adăuga în agenda Gmail contacte, ca mai apoi sa putem transmite foarte simplu mesaje unui contact sau unei grupe de contacte, trebuie parcurși următorii pași:
- Din lista derulantă selectăm opțiunea Agendă.
- Pentru a adăuga o persoană în agendă facem clic pe butonul PERSOANĂ NOUĂ ÎN AGENDĂ.
- În partea centrală va fi afișat un formular care trebuie completat cu datele de contact a persoanei ce dorim să o adăugăm.
- Adăugați un nume - în acest cîmp scriem numele persoanei
- E-mail - adresa de e-mail a noului contact
- Telefon - la dorinta scrim nr de telefon mobil / acasa / serviciu
- Adresa - adresa persoanei
- Zi de nastere
- Adresa URL - daca contactul dat are vreo pagina web - adresa o introducem in acest cimp
După ce competăm cîmpurile (nu este obligatoriu să completăm toate cîmpurile!, le completăm doar pe cele ce credem ca o sa avem nevoie de ele) - facem un clic pe spațiul alb și automat datele de contact se salvează în agenda noastră.
- Ca să găsim mai ușor un contact careva anume, noi am putea să-i grupăm (contactele), ca de exemplu Familie, Serviciu, Sefii... Pentru aceasta în partea de sus a datelor despre contact facem un clic pe butonul Grupuri.
- Dacă nu avem creat încă nici un grup - selectăm opțiunea Creați un grup nou.
- Apoi în caseta apărută - scrim numele grupei și apoi apăsăm butonul OK.
- Persoana dată automat va face parte din acest grup. Dacă deja avem creat grupul și noi dorim doar să-l adăugam în grupul dat (în unul sau mai multe grupuri) trebuie doar bifat grupul (grupele) la care dorim să-l adăugam.
- Dacă persoana dată face parte din careva grup - în parte de sus a datelor sale va apărea denumirea grupului din care face parte.
- Iar dacă dorim să vedem toate persoanele care fac parte dintr-un grup anume, din partea stîngă găsim grupul necesar și îl deschidem printr-un clic stînga.
____________________________________________________
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu