După cîte ştim, noi nu avem posibilitate de a posta o prezentare executată în MS Power Point în blogul personal.
Dar totuşi, cum procedăm în cazul în care avem nevoie să o facem? Pentru aceasta folosim serviciul Google Docs (Google Documents) care a fost redenumit în Google Disc.
Deci, pentru a adăuga o prezentare Power Point în blog trebuie parcurşi următorii paşi:
1. Încărcăm prezentarea în serviciul Google Disc (Google Docs).
a) Deschidem cutiuţa poştală în Gmail şi din partea de sus a ecranului selectăm opţiunea Disc (sau Docs). Sau treceţi pe linkul https://docs.google.com.
b) Încărcăm prezentarea. Facem clic pe butonul de încărcare (din partea stîngă a paginii) şi selectăm opţiunea Fişiere. După care selectăm prezentarea.
2. Găsim prezentarea încărcată şi o deschidem (facem clic stînga pe ea).
3. Din meniul Fişier selectăm opţiunea "Încorporaţi link-ul"
4. Facem clic stînga pe codul scris în chenar, apoi îl copiem (facem clic dreapta cu mouse-ul şi selectăm comanda Copy).
5. Deschidem blogger.com şi deschidem sau adăugăm o postare în care dorim să adăugăm prezentarea.
6. Trecem în regim de scriere HTML şi inserăm codul copiat (adică facem clic dreapta / paste sau CTRL + V)
_______________________________________________________________________________
Dar totuşi, cum procedăm în cazul în care avem nevoie să o facem? Pentru aceasta folosim serviciul Google Docs (Google Documents) care a fost redenumit în Google Disc.
Deci, pentru a adăuga o prezentare Power Point în blog trebuie parcurşi următorii paşi:
1. Încărcăm prezentarea în serviciul Google Disc (Google Docs).
a) Deschidem cutiuţa poştală în Gmail şi din partea de sus a ecranului selectăm opţiunea Disc (sau Docs). Sau treceţi pe linkul https://docs.google.com.
b) Încărcăm prezentarea. Facem clic pe butonul de încărcare (din partea stîngă a paginii) şi selectăm opţiunea Fişiere. După care selectăm prezentarea.
2. Găsim prezentarea încărcată şi o deschidem (facem clic stînga pe ea).
3. Din meniul Fişier selectăm opţiunea "Încorporaţi link-ul"
4. Facem clic stînga pe codul scris în chenar, apoi îl copiem (facem clic dreapta cu mouse-ul şi selectăm comanda Copy).
5. Deschidem blogger.com şi deschidem sau adăugăm o postare în care dorim să adăugăm prezentarea.
6. Trecem în regim de scriere HTML şi inserăm codul copiat (adică facem clic dreapta / paste sau CTRL + V)
7. Pentru a vedea rezultatul, trecem în regim de scriere şi publicăm articolul.
Foarte clar! Am încercat şi eu şi am reuşit!
RăspundețiȘtergereMulţumesc!
Ma bucur mult ca ati reusit!!!
RăspundețiȘtergereVa multumesc! Este foarte clar explicat si am reusit!!!!
RăspundețiȘtergere