miercuri, 12 decembrie 2012

Scrisoarea unui elev: SUA vor declara razboi Chinei si va izbucni cea De-a Treia Conflagratie Mondiala


SUA vor declara razboi Chinei si va izbucni cea De a Treia Conflagratie Mondiala
Sistemul educational din China a devenit faimos in intreaga lume pentru presiunea pe care o pune pe elevi si studenti. Examenul de intrare la liceu - cunoscut sub numele de gaokao - este foarte cunoscut pentru dificultatea crescuta, iar povesti cu elevi care aleg sa ajunga in spital, pe perfuzii, doar ca sa poata invata mai mult sunt din ce in ce mai raspandite.


Un profesor din China a postat pe site-ul Weibo eseul unui elev de clasa a VI-a, care pare sa fie la un pas de a claca (elevii fusesera pusi sa compuna o scrisoare imaginara despre rolul lor in societate). Compunerea a fost tradusa in limba engleza de Tea Leaf Nation:

"Timpul a trecut mult prea repede. 

Deja am ajuns la mijlocul semestrului si incep sa ma pregatesc serios pentru teste. 
Trebuie sa ma straduiesc mai mult, pentru ca daca nu o voi face si nu voi avea rezultate bune, notele mele nu vor creste iar parintii mei ma vor certa. Daca voi fi certat de parintii mei, atunci imi voi pierde increderea in mine si nu-mi voi mai termina studiile; daca nu imi voi mai termina studiile, atunci nu voi absolvi nicio universitate; daca nu voi absolvi universitatea, atunci nu-mi voi putea gasi un loc de munca. Daca nu ma voi angaja, atunci nu voi putea face bani, si atunci nu-mi voi putea plati taxele. Ca o reactie in lant, daca eu nu imi voi plati taxele, tarii mele ii va fi foarte greu sa plateasca salariile profesorilor. Daca ei nu vor fi bine platiti, atunci nu-si vor mai da silinta la catedra, iar acest lucru va avea un impact urias asupra viitorului tarii noastre.

Daca acest lucru se va intampla, Chinei ii va fi foarte greu sa avanseze si sa se dezvolte, iar chinezii vor ajunge un popor tribal si inapoiat. Daca se va petrece asta, atunci SUA vor declara razboi Chinei, si va izbucni Cea De-a Treia Conflagratie Mondiala, si pentru ca ambele parti se vor lupta sa castige, vor apela la armele nucleare. Daca vor folosi armele nucleare, atunci mediul inconjurator va fi distrus, iar atmosfera va fi pur si simplu ciuruita.

Incalzirea globala va determina astfel topirea ghetii de la poli, iar nivelul apei din oceane va creste, iar atunci intreaga populatie a planetei va fi in pericol.

Pentru ca toata lumea sta pe umerii mei, atunci trebuie sa pun mana sa invat, sa invat si iar sa invat, pentru a preveni aceasta tragedie!",


scrie elevul chinez.
Sursa: antena3.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu